sobota, 20 grudnia 2014

PROLOG

Ona:
24-letnia świeżo upieczona lekarka, odbywająca obowiązkowy staż w Bełchatowskim szpitalu.
Pesymistka, zazwyczaj widząca wszystko w ciemnych, bezbarwnych kolorach. Nie wierzy w przeznaczenia, czy 'miłość od pierwszego wejrzenia'. Jej każdy dzień jest zwykle zaplanowany do ostatniej godziny, jak i całe dotychczasowe życie. Zamieszkuje wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką od dziecka, jeden z ponurych, zaniedbanych bloków.
Uzdolniona muzycznie piosenkarka. Najczęściej grywa w sobotnie wieczory, w knajpie pełnej obrzydliwych facetów śliniących się na jej widok. Gdzieś głęboko w duszy zawsze pragnęła być sławna i rozpoznawalna na między narodowych arenach. Jednak Bóg napisał jej inną historię.
Skrywająca pewną przerażającą tajemnicę z przeszłości. Na zewnątrz poważna, nieugięta, dojrzała kobieta, ale w środku tak naprawdę jest wrażliwą, nieumiejącą sobie poradzić z problemami dziewczyną.




On:
26-letni spełniony zawodowo siatkarz, grający na pozycji przyjmującego w PGE Skrze Bełchatów.
Od ponad trzech miesięcy Mistrz Świata. Siatkówka jest jego drugą miłością. To dla niej porzucił wszystko i oddał jej się cały. Optymista, widzący zazwyczaj świat przez różowe okulary i potrafiący wszystko obrócić w żart. Z każdą poznaną osobą łapie niesamowity kontakt. Jest najbardziej lubiany wśród kolegów z drużyny. Osoba, której nie da się nie lubić.
Obiekt westchnień milionów Polek. Szczęśliwy mąż oraz ojciec 3-letniego synka. Wiedzie spokojne, wręcz można by rzec, że idealne życie. Nie brakuje mu niczego.
Kocha swoją rodzinę najmocniej na świecie i nie wyobraża sobie życia bez niej. Potrafi być romantyczny, uczuciowy,a ponadto stanowczy i dążący do upragnionego celu.



Razem:
Dwie przeróżne osoby o odmiennych charakterach, innych planach na przyszłość. Czy będą w stanie się dogadać? Czy znajdą choć jeden wspólny temat? Czy z przypadkowego spotkania przerodzi się prawdziwa, gorąca miłość? A może jednak zapomną o sobie i już nigdy więcej się nie spotkają?
W końcu każde z nich ma swoje życie.

_______________________________________________________________________________
 Hej Kochani!
Powracam z nowością. Mam nadzieję,że Wam się spodoba :)
Co do tamtego opowiadania z Kubiakiem w roli głównej, to mam nadzieję, że będę w stanie go dokończyć. 
Kiedy? Czas pokaże.
Na potrzeby bloga, musiałam Michała troszkę odmłodzić :)
Nie wiem, czy uda mi się dodać pierwszy rozdział przed świętami, więc chciałabym życzyć wszystkim: Wesołych, spędzonych w gronie rodzinnym, świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku.
Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko!;* 

13 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :) pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie o Winiarze! <3
    Julaaa szaleje ;*
    Zrób nam prezent i 1 rozdział dodaj w Wigilię ; )
    Weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ciekawie ! ^^ Czekam na 1 rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Michał? Zostaje! Bardzo mnie zaciekawiłaś i czekam na pierwszy rozdział:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala, ciekawie się zapowiada! Będę odwiedzać, i czytać ;)
    Czekam na pierwszy rozdział ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O Winiarskim, świetnie <3!
    Czekam na pierwszy rozdział, ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm.. .^^ Jest i Winiar, jestem i ja! :)
    Bardzo ciekawie się zapowiada i czekam na pierwszy rozdział <3 Dodaj szybko! :)
    Przy okazji (z góry przepraszam za spam) zapraszam do siebie na rozdział po czteromiesięcznej przerwie ;) Siódemkę oddaję w Twoje ręce! :*
    http://ciesz-sie-kazda-chwila.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się ciekawie! Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału, który choć troszkę podpowie mi, czy Michał porzuci rodzinę, by być z inną ;)
    Powiadom mnie http://mazury-kraina-milosci.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te krótkie opisy zapowiadają ciekawą historię, która na pewno nie będzie nudna. Obie postacie na pierwszy rzut oka bardzo różne, może w jakiś okolicznościach mimo wszystko znajdą nić porozumienia. Jak to mówią przeciwieństwa się przyciągają. :)
    Zaintrygowałaś mnie i z chęcią zostanę tutaj na dłużej. :)
    Życzę dużo weny. :)
    Przepraszam, że śmiecę, ale chciałabym zaprosić Cię do siebie: http://miedzy-noca-a-dniem.blogspot.com
    P.S. Jeżeli możesz powiadamiaj mnie o nowościach. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w twoim byłym blogu :-D Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. tak jak mówiłam, piszę się na to! :)

    ps. prosiłabym o informowanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny początek zapowiada się genialne opowiadanie.
    Czekam na kolejny.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super początek!!! :D

    zapraszam do mnie
    http://kazdy-dzien-ma-ten-gorzki-smak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń